“A jó tartalom olyan, mint egy miniszoknya. Elég rövidnek kell lennie ahhoz, hogy érdekes legyen, de elég hosszúnak ahhoz, hogy lefedje a témát.
JOE PULIZZI
A tartalommarketing egyszerre művészet és tudomány.
De mindenképpen egy hosszútávú befektetés. Az internet egy óriási, zajos hely, ahol valódi siker úgy érhető el, ha többet, jobbat és kitartóbban adunk, mint mások. De akinek van egy egyedi koncepciója, és képes kitartani a koncepciója mellett akár éveken át is, valamint tud folyamatosan tanulni, ismételni és javítani, az rendkívüli dolgokat tud ezzel elérni.
HA MEGÉRTED A KÖZÖNSÉGED, MÁR NYERT ÜGYED VAN!
Ismerjük meg együtt a közönségedet! Sőt jobban, mint ahogy ők saját magukat ismerik. Ehhez lehet, hogy kell sok kutatás. Lehet, hogy nekünk is tagokká kell lennünk a közösségben – de ez a végén megtérül.
Inspirálódj! Nézzd meg alábbi válogatásunkat, és szerezz ihletet!
Szabadítsátok meg a Fortnite-ot a gonosz fagyasztóktól!
A Wendy's gyorsétteremlánc tartalommaketinges megoldása: egy látványos és szórakoztató ötlettel a FORTNITE számítógépes játékba vásárolták be magukat, hogy a fagyasztott húsnak még híre se maradjon.
A gasztromarketing alfája és omegája
Amit a Sainsbury's szupermarket hálózat művel a marketing és a fogyasztókkal való kapcsolattartás színpadán, azt minden országban tanítani kellene.
Virtuális valóság az IKEA-konyhában
Az IKEA virtuális valóság konyhája nem csupán egy jópofa és hasznos interaktív tartalom, de könnyen lehet, hogy egy új business-modell csírája is.

Tele Vagy Kérdéssel?
HA MÁR VAN EGY JÓ ÖTLETED, DE MÉG SZÜKSÉGED VAN KREATÍV ENERGIÁKRA: