Szuperhőseink, a mindenre elszánt londínerek.

Creaktor   •   2019

Figyelem! Senkit ne tévesszen meg az, hogy ezen az oldalon elsősorban reklámokról és tartalommarketinges megoldásokról beszélünk. Itt egy kőkemény Hollywood-i szuperprodukció következik. Az nem kétséges ugyanis, hogy a Marriott nemzetközi szállodalánc által az utóbbi években megszponzorált akció-rövidfilmek gyártása mögött csakúgy röpködnek a dollármilliók.

Lenyűgözni, lenyűgözni, lenyűgözni!

Míg a hagyományos hotelreklámok fókuszában klasszikusan az ár és a lokáció áll, a Marriott szuperfilmjeiben a szálloda értékei, szolgáltatásai, hangulata és varázsa egy izgalmas krimi sztorijába ágyazva jelenik meg. Maga a fikciós történet egyébként semmiben sem marad el egy másfél órás valódi mozifilm lenyűgöző hatásától, csak mivel ez content, fogalmazzunk úgy, hogy a Marriott gáláns ajándéka. Ilyen nagylelkűen fizetnek ők a mi figyelmünkért, hogy aztán mi is hasonló nagylelkűséggel válasszuk a lánchoz tartozó rezortokat, bárhol is járjunk a világban.

  • Videós Tartalom

  • Szponzoráció

  • Formabontó Content Megoldás