Project Description

Az élménymarketing mindent visz

HOGYAN LETT A CONTREX ÁSVÁNYVÍZ FÉL ÉV ALATT PIACVEZETŐ?

Élmény a csúcson!

A Contrex nevű ásványvíz mindössze fél év alatt piacvezető lett az igen telített franciaországi ásványvíz-piacon. Ráadásul úgy, hogy egy különleges élménymarketinges eszközön túl más reklámeszközt nem is igazán alkalmazott.

A gerillamarketingből élménymarketinget varázsoló eseményen a jelenlevő hölgyek a kihelyezett kerékpárok által fejlesztett árammal tudták “vetkőztetni” a falra vetített neonfiúkat. És ebben az élményben nem csak ők osztoztak, hanem az internet több millió sokkolt használója is.

Értékelés

Az emberek számára az élmény az egyik legértékesebb ajándék. Olyan ajándék, amelyért a közönség a világ minden táján örömmel adja cserébe a figyelmét. Így a reklám minden kellemetlen mellékhatását ellensúlyozhatjuk. Élmény nemcsak a termékkel való találkozásból vagy a vásárlásból lehet, de az lehet egy médiaélmény, egy közösségi siker, egy reklám, egy kép vagy ahogy a Contrex esetében itt láthatjuk egy event is. Aminek nincs egyéb célja, mint jókedvet és vidámságot kelteni.

Eredetiség faktor
Márkaérték-faktor
Emlékezetesség-faktor
Design-faktor

Tele Vagy Kérdéssel?

HA MÁR VAN EGY JÓ ÖTLETED, DE MÉG SZÜKSÉGED VAN KREATÍV ENERGIÁKRA:

Keress Minket!