Project Description

Minél rosszabb a levegő, annál olcsóbb az elektromos Renault Zoe.

VAN EGY ÓRIÁSPLAKÁT BUKARESTBEN, AMELY ÁRCSÖKKENTÉSRE IS KÉPES.

A Renault egy különleges akcióval próbálja környezettudatosabb életmódra nevelni és persze a 100% elektromos Zoe vásárlása irányába terelni a bukaresti lakosokat. Románia fővárosa ugyanis a kontinens egyik legszennyezettebb levegőjű települése, ahol órákat töltenek közlekedési dugókban az elavult járgányok. Ráférne tehát a városra jó pár, modern, környezetkímélő autó üzembe állítása.

A “disCO2unt billboard” névre keresztelt digitális plakátot CO2-mérő szenzorokkal kötötték össze, így mindig képes aktuálisan megállapítani, hogy épp mennyire tiszta vagy szennyezett a város levegője. Amennyiben a légszennyezés mértéke növekszik, akkor a hirdetésen látható autó árát egy meghatározott algoritmus szerint csökkenti.

Értékelés

Reszponzív óriásplakátokkal már találkozhattunk korábban is, de ilyennel eddig soha.

Ráadásul az érdeklődők mindezt nemcsak a helyszíni kivetítőn látják, de egy mobilapp segítségével akár a saját telefonjukon folyamatosan is nyomon követhetik – és pont akkor csaphatnak le a kedvező árra, amikor épp a legkritikusabb a helyzet.

Az interaktívitás a modern reklám egyik csodafegyvere. Ha sikerül a közönségedet bevonzanod a játékba, onnan már csak egy lépés, hogy bizalmat építs és végül elkötelezett rajongóvá tedd.

Eredetiség faktor
Márkaérték-faktor
Emlékezetesség-faktor
Design-faktor

Tele Vagy Kérdéssel?

HA MÁR VAN EGY JÓ ÖTLETED, DE MÉG SZÜKSÉGED VAN KREATÍV ENERGIÁKRA:

Keress Minket!