Project Description

Hogyan használjunk jól influencereket?

AZ XBOX ÉS A FIATAL YOU TUBE SZTÁR KÜLÖNÖS ESETE.

Meglepetééés!!!

Evan Tube HD neve valószínűleg csak azoknak cseng ismerősen, akik rajonganak az ún. “kicsomagolós” videókért. A You Tube-on hihetetlen népszerűséget értek el az olyan videók, amelyekben egy-egy játékot “kicsomagolnak” majd összeraknak és így az influencerek lépésről-lépésre bemutatják, használat közben.

Az Xbox és a Lego most egyesítette erőit, hogy egy Lego McLaren Senna modellel és egy Forza Horizon 4 játékkal lepjék meg az 5-éves kora óta ilyen videókat gyártó Evan-t.

Értékelés

Ezt a “kicsomagolós” jelenséget a márkák és reklámozók már eddig is előszeretettel használták fel, a surprise-videók gondolata sem vadiúj. Ami itt igazán hatásos, hogy két nagy márka is összeállt az eredmény érdekében. Az infuencer használata hiteles. Az életnagyságú Lego McLaren Senna modellhez pedig kellett több mint 400 000 kis kocka, 42 építő és 2700 munkaóra. Lehet utánuk csinálni…

Eredetiség faktor
Márkaérték-faktor
Emlékezetesség-faktor
Design-faktor

Tele Vagy Kérdéssel?

HA MÁR VAN EGY JÓ ÖTLETED, DE MÉG SZÜKSÉGED VAN KREATÍV ENERGIÁKRA:

Keress Minket!