Project Description

Intim Pillanatok iPhone segítségével

ZENÉSZEK ÉS SZTÁROK, AHOGY MÉG SOSEM LÁTTUK ŐKET. VAGY DE?

Shot on iPhone – új sorozat

Az Apple által jegyzett “Shot on iPhone” kampány évek óta hatalmas sikerrel fut – a legnagyobb közterületi médiahelyeket (felhőkarcolók oldalát és országutak melletti megaboardokat) vásárolják meg azoknak a fotóknak a közzétételére, amelyeket iPhone telefonokkal készítettek. Sajnos nálunk ezek a reklámok nem láthatók, így csak a weben fellelhető képekre tudunk támaszkodni.

Most 16 zenész életébe pillanthatunk be. Név szerint: FKA Twigs; Chai; Kacey Musgraves; Kamasi Washington; Florence + the Machine; Tyler, the Creator; Idles; Lizzo; Travis Scott; Tierra Whack; Leon Bridges; Skrillex; Sebastian Yatra; Jay de la Cueva; Gaye Su Akyol; és Little Big koncertjei alatt, előtt vagy után.

Értékelés

Egy sokat emlegetett marketinges buzzword-del kezdem: User Generated Content. Vagyis egy olyan tartalom, amit maguk a fogyasztók állítanak elő egy termékkel, vagy márkával kapcsolatban. A legértékesebb és a leghitelesebb tartalom, viszont nehéz hozzájutni megfelelően magas, reklámcélra is használható minőségben.

Kivéve, ha ez a minőség pont az, amit a fogyasztók a márkától kapnak.

Eredetiség faktor
Márkaérték-faktor
Emlékezetesség-faktor
Design-faktor

Tele Vagy Kérdéssel?

HA MÁR VAN EGY JÓ ÖTLETED, DE MÉG SZÜKSÉGED VAN KREATÍV ENERGIÁKRA:

Keress Minket!