Project Description

Szeresd úgy a sportot, ahogy a Nike teszi…

IGAZ TÖRTÉNETEK CSAJOKRÓL ÉS A FOCIRÓL

Spit fire, dream higher

Egy reklám, ami több mint 40 perc? Ki nézi ezt végig? … A You Tube-on már több tízezren megtették, de talán te leszel a következő. Ha érdekel a női foci, és hogy mit jelent ez a sport a lányoknak.

Valójában egy dokumentumfilm, amit a Nike támogatott és a neves rendező, Felix Cooper készített. Igaz történetek olyan lányokról, akik szenvedélyesen szeretnek egy olyan játékot, amit eddig a férfiak domináltak. A játék neve futball. A filmben pedig Johannesburgtól kezdve Londonon át Moszkváig bejárjuk az egész világot olyan elszánt sportoló lányok nyomában, akik határokat feszegetnek és tabukat döntenek romba.

Értékelés

A Nike mindig is jól érezte, hogy mi a brandépítés lényege.

Valódi kapcsolatot teremteni a valódi hús-vér emberekkel. Megérteni a valódi érzéseket: a szenvedélyt, az örömöt, a fájdalmat, a küzdelmet. A márka központjában nem egy marketingszagú kényszerüzenet áll, hanem egy hiteles és hihető kép. Ehhez nemcsak empátia kell, de bátorság is. Úgy tűnik, ez ott megvan.

A márkázott tartalom (branded content) lényege, hogy a márka felfedez értékes tartalmakat, témákat és azokat saját céljára használja, alakítja.

Eredetiség faktor
Márkaérték-faktor
Emlékezetesség-faktor
Design-faktor

Tele Vagy Kérdéssel?

HA MÁR VAN EGY JÓ ÖTLETED, DE MÉG SZÜKSÉGED VAN KREATÍV ENERGIÁKRA:

Keress Minket!