A gasztromarketing alfája és omegája.

Creaktor   •   2019

Amit a Sainsbury’s nevű szupermarket hálózat művel a marketing és a fogyasztókkal való kapcsolattartás színpadán, azt minden országban tanítani kellene (és van, ahol ezt meg is teszik). Nem csupán a legendás, és általában egy fél ország által izgalommal várt érzelmes-romantikus karácsonyi reklámfilmjeik miatt kimagasló és példaértékű a cég kommunikációs tevékenysége, de a tartalom-marketing gyakorlati alkalmazásából is mesterszintű a produkció.

Sainsbury’s Magazine

Nyomtatott formátumban is előfizethető, de az igazi az online verzió. Az ételekkel kapcsolatos tartalmakat egy komplex multimédia-platformra vitték. A receptek nem csupán ínycsiklandóak, de a vizuális tálalás miatt szinte művészi szintet képviselnek. Mesterséfek tesztelik és értékelik a tartalmat – amely a klasszikus gasztrovonalon is jócskán túlmutat: vannak utazással, divattal, egészséggel, lakberendezéssel kapcsolatos topikok bőven – aki egy full-tökéletes életmód portált keres, az a Sainsbury’s oldalán mindent megtalál.

  • Design & Tartalom

  • Multiplatform Content

  • Retail Kommunikáció