A virtuális valóság esete az IKEA-konyhával.

Creaktor   •   2019

Csiribú-csiribá! Indul a virtuális valóság varázslat… és talán az internetes vásárlás új korszaka is egyúttal. Az IKEA virtuális valóság konyhája nem csupán egy jópofa és hasznos interaktív tartalom, de könnyen lehet, hogy egy új business-modell csírája is. A kedves vásárlónak nincs más dolga, mint felvenni VR-szemüvegét és elindítani az alkalmazást, amellyel nem csak megtervezheti de “élőben” ki is próbálhatja az új konyháját.

Isten hozott a virtuális világunkban!

Amellett, hogy bámulatos élmény, akár gyakorlati haszna is van egy ilyen “próbakörnek”: kipróbálhatjuk, hogy majd a valóságban is minden kézre esik-e, elférünk-e kényelmesen, továbbá egy különleges funkcióval átváthatjuk a nézőpontunkat “gyerek-magasságúvá” is, így lecsekkolhatjuk, hogy hol vannak a veszélyes sarkok vagy az elérhetetlen területek.

Ha felkészültél az utazásra, csak kattints ide!

  • Virtuális Valóság

  • Interaktív Tartalom

  • Élménymarketing 3D-ben