Szabadítsátok meg a Fortnite-ot a gonosz fagyasztóktól!

Creaktor   •   2019

Nem újkeletű trend, hogy a cégek a világ jobbá tételét célozzák meg kampányaikkal, és olykor még az is előfordul, hogy valamit sikerül is megvalósítani a nagyszabású tervekből. A Wendy’s gyorsétteremlánc legújabb tartalom-maketinges megoldása a virtuális világot tenné jobbá: egy igazán látványos és szórakoztató ötlettel a fiatalok körében hipernépszerű FORTNITE számítógépes játékba vásárolták be magukat. Egyik feladatként azt a küldetést hirdették meg, hogy a játékosoknak likvidálniuk kell a különböző helyszíneken megjelenő “gonosz” fagyasztószekrényeket és mélyhűtőket, amik a mélyhűtött húsokat tárolják. Az üzenetük egyszerű és világos:

Nálunk nincs mélyhűtött hús!

Azaz, hogy a Wendy’s soha nem használ fagyasztott húsokat az ételek elkészítéséhez… sugallva ezzel azt, hogy “nem úgy, mint mások…” A kampány telitalálatnak bizonyult. Az üzenet átment, a reklámot a közönség nem érezte reklámnak, a Wendy’s szerzett egy rakás új követőt a social média felületeken és a valódi éttermeiben egyaránt, a Fortnite pedig megszabadult rengeteg hűtőszekrénytől. Ez a content-alapú együttműködés ezen felül még egy gyönyörű nagydíjat is hozott a készítőknek a Cannes-i reklámfesztiválon.

  • Digitális Megoldások

  • Content Marketing Ötlet

  • Social Média Kiterjesztés